آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

سفید برفی

چرا من از آمپول نمی ترسم !!!!!!!!!!!!!

1391/3/23 12:55
نویسنده : مامان زهرا
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی ها.

من دیروز به یه نتیجه رسیدم.

می دونین چرا دکترا به نی نی ها می گن کوچولو از آمپول نترس ؟

من دیروز این موضوع رو کشف کردم .

من فکر می کردم که فقط به نی نی های بد آمپول می زنن که شیطونی و کارهای بد نکنن ، ولی دیروز که مامانی منو برد و خانم دکتر بهم آمپول(واکسن) زد می دونین خانم  دکتر دم گوشم چی گفت ؟

خانم دکتر وقتی داشت بهم آمپول می زد یواشکی دم گوشم گفت:

می دونی مامانت چقدر دوست داره ؟ مامانت اونقدر دوست داره که به خاطر اینکه تو مریض نشی با دستای خودش جیگر گوششو آورده که سوزن کنن تو پاش . ببین چقدر دستاش می لرزه ، ببین تو چشماش اشک جمع شده ، ببین پاهاش سست شده ، گوش کن این صدای تاپ تاپ ، صدای قلب مامانته که به خاطر تو اینقدر بلند میزنه .

پس عزیز من  از آمپول نترس ، تا وقتی مامانتو داری از هیچ چیزی تودنیا نترس ، چه برسه به آمپول.

منم دیگه از آمپول نمی ترسم

مامان به خاطر تمام این نگرانی هایی که به خاطر من تحمل می کنی دوست دارم .منم وقتی بزرگ شم و تو پیر بشی همین قدر نگرانت خواهم بود.

آیدا-22/3/91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

میثم حاجیان و الهه
8 تیر 91 17:16
سلامان شاء الله صد ساله بشی آیداجون.خیلی وبلاگه قشنگی داری خانوم کوچولو(اوچی)بازم میام بهت سر میزنم با عمو میثم.بای بای
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سفید برفی می باشد